BLOG

Kim jest chłopak o polskich korzeniach, pracujący w TemplateMonster?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Jaki czas temu na maila dostałam propozycję zorganizowania konkursu, w którym można było wygrać szablony ze stajni TemplateMonster. Jan Kamiński napisał do mnie maila, czy chciałabym opublikować taki konkurs. Wydało mi się to fajną sprawą i konkurs powstał. 3 osoby wygrały wymarzone szablony.

W między czasie korespondencja z Jankiem odbywała się na FB i mailowo i wydał mi się bardzo fajnym, otwartym facetem. Po tym zrodził się mi pomysł, aby przeprowadzić wywiad z Jankiem. Kim właściwie jest Janusz Kamiński i co on robi w TemplateMonster? Potężnej platformie, która wydaje setki profesjonalnych szablonów pod różne cmsy w tym pod WordPress.

Janek co prawda ma małe problemy z pisaniem po polsku, choć wywiad wyszedł bardzo fajnie, postanowiłam, że nie będę redagować jego odpowiedzi i pozostawię jest w oryginalnej wersji.

Na profilu Janka na FB jest co prawda jego zdjęcie, jednak ja postanowiłam wyciągnąć od niego specjalnie dla nas fajną fotkę:)

No to zaczynamy wywiad.

 

  1. Kim jesteś (napisz kilka słów o sobie, czym się interesujesz ipt)

Nazywam się Janusz Kamiński. Mam 26 lat, z których polowe życia podróżuję: urodziłem się w Czechach, mój dziadek pochodził z Polski, a teraz mieszkam w Nowym Yorku (USA).

Mam polskie korzenie, dlatego w dzieciństwie miałem możliwość słyszeć polski od matki. Ale niestety nie nauczyłem się języka tak jak bym chciał. Ale bajki o przepięknym kraju z polami czerwonych maków jak krew polskich bohaterów, które bronili swoja tdrogę ojczyznę, i białymi czystymi wierzchołkami Karpat, głęboko zalegli w moim sercu. Dlatego od samego dzieciństwa chciałem zobaczyć Polskę. I to mi się udało.

Otrzymałem możliwość studiować się na Politechnice Łódzkiej, gdzie obroniłem magistra w 2015 roku. Dla mnie to był najlepszy czas w moim życiu. Poznałem dużo nowych i ciekawych ludzi, miałem możliwość podróżować po kraju. No i trochę głębszej odczuć język.

Posiadam doświadczenie w SEO, marketingu internetowym. Oprócz tego interesuję się projektowaniem internetowym. A w czas wolny od pracy staram się wyjeżdżać dalej od miastem gdzieś na wieś, dlatego mam swój rower. Weekendowe podróży rowerowe – to dla mnie najlepszy odpoczynek, który pozwala otrzymać masę pozytywnych emocji.jan-kaminski-templatemonster

  1. Pracujesz w TemplateMonster, a czym jest TM?

TemplateMonster – amerykańska firma, zajmująca się sprzedażą szablonów internetowych opartych na systemach CMS takich jak WordPress, Joomla! i Drupal oraz stworzonych z wykorzystaniem technologii HTML i Flash. TemplateMontser jest jednym z największych producentów i realizatorów szablonów w Internecie. Główna siedziba TempateMonster znajduje się na Brooklynie w Nowym Jorku.

  1. Jak się zaczęła twoja praca w TM i czym się tam zajmujesz?

Na początku 2015 roku wyjechałem z powrotem do domu i od razu udało podjąć pracę w TemplateMonster – młodym i utalentowanym zespole profesjonałów. Pracuję na stanowisku marketingowca. Otrzymane doświadczenia pod czas studiów w Polsce pozwoliło mi pracować z Polskim rynkiem, chociaż nadał bardzo przejmuję się z powodu niepoprawności swego języka. Więc dalej uczę się go.

  1. Od kiedy istnieje TM i jak się rozwinęła firma.
    Amerykańska firma TemplateMonster powstała w 2002 roku jako mały zespól entuzjastów, który wierzyli, że szablony dla stron www można sprzedawać. Podana idea należała Dawidu Brainu – właścicielowi firmy i niedługo wyrosła w duży projekt – znaną firmę w branży projektowania stron www.

Na samym początku swojej działalności TemplateMonster zajmował się wyłącznie tworzeniem szablonów HTML, a potem pojawili się inne platformy. Na dzień dzisiejszy TemplateMonster oferuję największą na świecie bazą gotowych szablonów WWW.

  1. Jakie produkty znajdziemy na TM skąd się bierze ich cena i ile ich jest?

Na stronie TemplateMonster można znaleźć gotowe szablony dla wszystkich najpopularniejszych CMS używanych do tworzenia stron www oraz sklepów internetowych. Oprócz tego na stronie sklepu można znaleźć templatki z wykorzystaniem technologii HTML i Flash, szablony dla profilów firmowych w FB, gotowe graficzne i wideo elementy dla stony internetowej. Ogólna liczba szablonów na większa od 40000 templatek.

Szablony produkowane przez TM mają większą cenę od swoich konkurentów. Ale należy pamiętać, że cena za produkt od TemplateMonster – to nie tylko i wyłącznie cena za szablon. Do każdego szablonu dodane dodatkowe wtyczki/dodatki, które stworzone przez zespól TM. Oprócz tego każdy klient otrzymuję możliwość skorzystać się ze wsparcia technicznego 24/7. Takiej możliwości nie posiadają konkurenci TemplateMonster. Dzięki takiemu podejściu klienci mogą być pewne, że nie zostaną sam na sam z problemem.

  1. Czy na TM szablony do WordPress czy innego CMSa może sprzedawać każdy?

Szablony na stronie TemplateMonster tworzone wyłącznie przez deweloperów firmy, co pozwala zawsze odpowiadać za jakość sprzedawanych produktów. Oprócz tego praca jedynego zespoły nad produktem pozwala jemu z każdym razem posiadać większego sukcesu i iść do przodu w realizacji nowych pomysłów.

Dzisiaj istnieją wiele firm i entuzjastów, które zajmują się tworzeniem szablonów dla stron www. Wśród nich można znaleźć produkty jak wysokiej, tak i niskiej jakości.

Jakimi powinni być szablony, żebyś były one sprzedawane i klienci dostawali satysfakcji od ich użyci?Mieć oryginalny projekt i być przyjaznymi dla przyszłych użytkowników strony internetowej.

  • Mieć oryginalny projekt i być przyjaznymi dla przyszłych użytkowników strony internetowej.
  • Zawierać szeroki zestaw funkcjonalności dla tworzenia najwybredniejszej strony www.
  • Być opartymi na ostatnie technologie webowe, używać własnych rozwiązań.
  • Kod takich szablonów nie powinien zawierać błędy. Musze być poprawna robota wszystkich komponentów strony www między sobą.
  • Brak dużego obciążenia na serwer od użycia szablonów.
  • Możliwość skorzystać się ze wsparcia technicznego.

7. Zdradź jakaś ciekawostkę o TM, o której niewiele osób może wiedzieć?

To bardzo ciekawe pytanie:) Mnie trudno powiedzieć o wszystkich ciekawostkach firmy, ponieważ sam pracuję w niej nie tak długo, ale znam jeden ciekawy fragment z historii TemplateMonster.

Wszystkim naszym klientom dobrze znajome logo firmy – niebieski potwór. Ale czy zawsze ono było takim? Nie, nie zawsze. Pokażę wam pierwsze logosy TemplateMonster, które, według mnie, bardzo śmiesznie:

templatemonster10th-anniversary-infographics-top


DZIEWCZYNA ZA BLOGIEM

Jestem Kamila Nitschka

Jestem tutaj, aby szybko i łatwo stworzyć stronę internetową Twoich marzeń lub nauczyć Cię jak możesz to zrobić sama w prosty sposób i bez stresu oczywiście wykorzystując w tym celu WordPressa.

Kategorie

ODBIERZ GRATIS

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Autor artykułu

32 thoughts on “Kim jest chłopak o polskich korzeniach, pracujący w TemplateMonster?”

    1. Potwierdzam, ja również miałem okazję współpracować z Janem Kamińskim od Template Monster i jest to czysta przyjemność.

      Pozdrawiam.

  1. Hubert Oleszczuk

    Wywiad ciekawy 😉 Trochę brakuje mi jedynie rozwinięcia odpowiedzi na trzecie pytanie, wydaje się taka krótka i ogólna. Chętnie poznałbym jakieś szczegóły o jego początkach w branży SEO, marketingu. Ogólnie uważam, że ciekawsze informacje są na temat osoby, niż firmy z którą ona współpracuje 😉
    Mimo to, wywiad ciekawy 🙂

    1. Nie ma problemu, załatwimy jeszcze jeden wywiad z Jankiem i “zmuszę” go do wyczerpującej odpowiedzi 🙂 Cieszę się, że wywiad się spodobał, ponieważ Janek jest naprawdę fajną osobą 🙂

  2. Ja osobiście nie miałem okazji pracować z Janem Kamińskim, ale słyszałem od kolegów z branży, że naprawdę warto. Dlatego nazwisko jest zapisane w mojej bazie – w razie czego wiem, gdzie uderzać. Propsy!

    1. Oczywiście, że nie 🙂 koniec bloga nie nastąpi tak szybko. Obecnie przymierzam się małymi krokami aby uruchomić kilka projektów i zmienić profil tej strony na bardziej usługową. Ale to wszystko tyle czasu zajmuje 🙂

  3. Natalia po Krakowsku

    Łał , od zielonego trola do uśmiechniętego niebieskiego Yody – to się nazywa ewolucja brandu 🙂 Bardzo sympatyczny wywiad. Bardzo podoba mi się propolska postawa – szacunek do korzeni to piękna rzecz.

Skomentuj artykuł

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *